сряда, август 22, 2007

Тойотката малко се подмлади вчера

270К километра от както е станала кола (ако тези 90к, на които я купих са били реални) и вече започна да си иска нейното:)).Малко масло почна да ми гори ,но реших да не отварям главата на мотора а само да сменя уплътнителните пръстени на клапаните А.К.А- вложки.Стана сравнително лесно.Купих също масло и маслен филтър естествено.Взех и въздушен филтър щото ги сменям заедно с масления.В процеса на вадене на кабелите за свещите , обаче , гумените им уплътнения се разкапаха напълно.Те си бяха доста скъсани и явно са били на едно вадене от края си.Реших и кабели да купя.Е, купих кабели ,но може ли да ги сложа на стари свещи?Айде и свещи взех.Радиатора за водата и той от няколко месеца сълзи леко ,но преди 1,2 дена явно нещо се е разширила дупката и антифриза изтекъл.Казаха ми ,че не подлежи на запояване и щяло да стане още по-зле ,та...купих и нов радиатор:))
Явно пак няма да има мангизи за някое обективче.Е...когато-тогава.
Общо взето оленках с около 600 лева ,но пък от друга страна знам че съм ги дал за колицата си ,която много си харесвам и нямам намерение скоро да я продавам.94 година тойота корола.Мотор 1.3л, но пък с 90к.с.,два разпределителни вала,16 клапана,директно впръскване (4 инжектора) на горивото.Трябва да я снимам , че от както съм с Пентакса не съм й направил нито една хубава снимка.Трябва и да я измия значи :)))хехехе.

Няма коментари: