събота, февруари 03, 2007

7 дена без фотоапарат

В абстиненция съм!Цяла седмица измина, от както съм без "продължението на ръката ми" (както го нарича Звездито,хах).Миналия четвъртък изпратих фотоапарата ми на ремонт в София.Нещо му стана с полуспусъка-в момента, в който натискам бутона до край за да снимам ,изтърва фокуса и трябва да прекадрирам на ново.Много досадно.Писах днес мейл да ми кажат състоянието му и дали се очаква скоро ремонта да приключи.Дано да е скоро.
Ей сега ще завали сняг и пак ще трябва да го "отстрелям" със сапунерата,а ми се искаше да закача един 50/1.8 и да направя малко нощни зимни снимки..
Пак се върнах към Сонито.3 години ми служи вярно ,но от както взех Пентакса го бях забравил и събираше прах на рафта.Сапунерка най-ниско ниво,с фиксирано фокусно р-яние (1х zoom,хахаха),3мп и без никакви ръчни настройки.На 100ИСО шуми повече от колкото Пентакса на 800 ,но все пак е заместител някакъв.Не че нямам цяла витрина със стари руски и източно германски фотоапарати,обаче друго си е диджитъла:))Абе и на лента ме кефи ,но трябва машинката да е хубава,примерно някоя телеметрична Яшика,Минолта,Коника...
...или пък някоя средноформатна сапукерка...:))
http://www.mcp.com.au/fuji/ga645zi.htm

3 коментара:

Анонимен каза...

А на колко време ти е пентакса? Моя понякога по-трудно се аклиматизира, иначе напоследък стана много капризен на батерии. От влагата, какво ли... все трябва да забърсвам гнездата, иначе ми казва че няма никой вътре.

rolla каза...

На почти 9 месеца е.Добре ,че се случи преди да му изтече гаранцията.Ти с ДЛ ли снимаш?Аз съм нямал проблем с влагата.Кои гнезда забърсваш?Байонета на тялото ли?
Батериите почнат ли да ти правят проблем ги сменяй.Аз си взех от "Конрад"-а някакви китайски за по 3лв бройката,2500mah,даже бяха с изтекъл срок на годност но вече 7-8 месец са си добре:)По принцип винаги имам и един зареден комплект в чантата.Недей да ползваш бързо зарядно-скапва батериите за нула време.Моите ги зареждам по 14-15 часа.

Анонимен каза...

да DL, ами не ползвам бързо и аз така съм чувала, че скапва... гнездата за батериите забърсвам, пластинките най-вече и тогава дава контакт супер странно. Зарядното и батериите са унирос 2300, после си взех за 2-ри комплект 2500 на sanyo, а мин. седмица 2700 някакви измислени, та надявам се да няма проблем. Иначе и моя е на около 9 месеца.