събота, октомври 21, 2006

Ами...това е:)

...първият ми блог!
Не знам дали ще съм редовен блогер.Малко съм несериозен.

Та днес разцъкахме малко със Звездито из морската градина.Останах приятно изненадан от фонтанчето , което са направили под паметника до спортна зала ("пантеона" май му викат).Явно от доста време не сме се разхожали в тази посока щом като чак днес го видяхме.
Другото което ме зарадва беше ,че крайплажната алея е пълно мъртвило.Нямаше дори и една единствена чалга нота.Празно.Пусто.Една от причините есента да ми е любим сезон.
Ето така изглеждаже райския кът на варненския поп-фолк тази вечер:








Утре ми се иска да отидем пак до Еко Парка на Дружба.Дано да не вали.Има страхотни места за снимане.

1 коментар:

Анонимен каза...

сигура ще ти хареса да си блогер, но не това е правилното място мисля. блогхъб ти го пратех на мейла и ще ти хареса повече, може би...